Geplaatst: 09-12-2009 14:52:07 Onderwerp: Taak: tekst Keulemans
in de tekst van Keulemans staat op pg 207 in de eerste kolom al allerlaatste
'using a dilution series of uncut lambda DNA'
iemand een idee hoe/wat/waarvoor?
Geen idee, ma ik denk nie da da belangrijk is wel?
Ik had trouwens ook nog vragen daarover.
Daar staat zo een vraag over de merker densiteiten van zowel de individuele als de globale kaarten, ma is er in da artikel van kenis en keulemans wel informatie over een globale kaart van Telamon x Braeburn?
Weet trouwens iemand mss ook die juiste polymorfismen aantallen bij de AFLP merkers?
Geplaatst: 19-12-2009 13:13:39 Onderwerp:
Ja over die algemene kaarten staat er iets heel kort... allee ja daar staat zo da Telamon x breaburn de meest gesatureerde kaart is na Fiesta x Discovery... Dus een zeer dichte kaart algemeen maar bij een aantal linkagegroepen zijn er wel grote gaten. En ja bij die aantal polymorfismen staat keiveel getallen enz en ja kweet nu ook nie drek wat het juiste is...want das zo telkens met zoveel gooien we der uit want er is dit of dat mis... Ma ik vroeg mij dus af of gellie iets had gevonden over die invloed van het plantenmateriaal en de gebruikte techniek op het aantal polymorfismen want da heb ik precies nergens echt gelezen.
Geplaatst: 04-01-2010 19:34:13 Onderwerp:
Hej!
Voor die vraag van die merkerdensiteiten heb ik de tabellen gebruikt. & voor Telamon en Braeburn wordt er geen informatie gegeven over de individuele koppelingsgroepen (in tabelvorm), maar daar heb ik gwn wat afgeleid uit de genetische kaarten. Daarop kunde ook meteen zien welke gesatureerd zijn en welke niet.
Voor de laatste vraag heb ik voor techniek polymorfisme dingen zoals: PCR condities. Gwn de techniek bekeken in de cursus en gezien wat polymorfisme zou kunnen opleveren. Wat dieje bedoelt met plantmateriaal, en welke de juiste getallen zijn in de tekst, daar moetk ook nog achter komen -.-
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!