Hoe leren jullie microbio?

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Biochemie & Biotechnologie // Microbiologie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Goele

BerichtGeplaatst: 22-12-2009 21:36:57    Onderwerp: Hoe leren jullie microbio? Reageren met citaat
Hey!

Het is niet echt een vraagje over de inhoud ofzo maar ik vraag me dus af hoe jullie da leren eh... Allee ja die heeft dus die delen die ge moet kennen in het HB opgegeven nu ben ik dus echt alles aan het leren maar dat gaat zooo traag... En ik vroeg mij dus af of jullie dus ook gewoon alles leren of leren jullie enkel die dingen waarover ook iets op de slides staat en de dingen waarvan niks op de slides staan gewoon overslaan?

Nog veel succes met leren!

Liefs Goele x
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
nobigdeal
Site Admin

BerichtGeplaatst: 22-12-2009 21:40:36    Onderwerp: Reageren met citaat
ik heb tot en met hst 7 in het handboek gelezen door het jaar en dan alles wat ik belangrijk vond opgeschreven. Dat ga'k nu nog paar keer doorlezen en dan na hst 7 ga'k alles bij de tekeningen nog wel lezen en als er iets niet duidelijk is, maar ik denk niet dat ik nog echt aaaalllleees ga lezen Smile

Groettekes Razz
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Biochemie & Biotechnologie // Microbiologie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: